سبزی سوتال

غذای سالم به روش سوتال

انسان ها باید در رژیم غذایی خود از پنج گروه غذایی اعم از گروه گوشت، حبوبات و مغزها، شیر و لبنیات، گروه نان و غلات و گروه سبزی و میوه استفاده کنند. گرچه همه ما می دانیم مصرف سبزیجات در برنامه های غذایی بسیار مفید بوده و حاوی خواص زیادی است با این حال اولویت دادن یک گروه غذایی بر گروه دیگر تعادل غذایی را بر هم می‌زند. به طور مثال رژیم گیاهخواری یا تنها مصرف سبزیجات که بسیار شایع شده کار درستی نیست. بهتر است سبزی ها نیز در کنار سایر گروه های غذایی استفاده شود تا مکمل مفیدی برای بدن باشند.

طبخ سالم سبزیجات

در درجه اول شست و شوی صحیح و ضدعفونی کردن سبزی را در دستور کار خود قرار دهید. سبزی باید عاری از هر نوع میکروب و انگل باشد لذا چهار مرحله گل زدایی سبزی ها، پاک کردن سبزی، انگل زدایی و میکروب زدایی (با استفاده از محلول های استاندارد ضدعفونی کننده سبزی موجود در بازار) را با دقت کامل انجام دهید.

آیا می دانید با یک تفت دادن ساده ، حدود ۵۰درصد از ویتامین ها و ارزش های غذایی سبزی ها از بین می رود؟!

در رستوران ها گاها مشاهده کرده ایم که آشپزها ، سبزیجات را با حرارت بالا طبخ می کنند، سبزی عاری از روغن شده و رنگ آن تیره می شود متاسفانه این سبزی ها نه تنها ارزش غذایی بالایی به همراه ندارند بلکه به علت وجود مقادیر روغن برای سلامتی مضر هم می باشند!!!

بنابراین اگر برای طبخ سبزی ها مجبور هستید آنها را تفت دهید پیشنهاد سوتال به شما این است که از روغن کنجد، روغن کانولا و یا سایر روغن های مخصوص سرخ کردنی استفاده نمایید. برای حفظ ارزش های غذایی موجود در سبزی ها نیز درجه حرارت زیر ظرف را پایین آورده و مدت زمان طبخ را تا جای ممکن کاهش دهید. در مراحل پخت نیز سبزی ها را در آخرین مراحل طبخ به غذا اضافه کنید.

با آشپزی سالم، تغذیه ای سالم را به عزیزانتان هدیه دهید.

انتخاب سوتال ، انتخاب سلامتی

بسته بندی سبزی سوتال

تهیه و توزیع انواع مایحتاج سبزیجات در بسته بندی های بهداشتی و همچنین ارائه کیفیت بالا با به کارگیری بروزترین ماشین آلات و تجهیزات کامل در تولیدات انواع سبزی و ارسال محصولات به اقصی نقاط کشور

X
نوین وب ساز نوین وب ساز نوین وب ساز یو اس ای لاتاری